MØD DIN ANGST

Anmeldelse af MØD DIN ANGST.

Anmeldelsen lå og ventede på mig i min indbakke, da jeg søvnigt tjekkede ind denne kolde oktober morgen. Den første anmeldelse af MØD DIN ANGST. Bogen er endnu ikke ude i offentligheden, men et udvalg af anmeldere har fået lov til at starte før tid.

” Fra side et var min opmærksomhed fanget fuldstændigt. Jeg sad med en fornemmelse af, at bogen var skrevet til mig. Det er bare så enkelt og nemt, at sætte sig ind i forfatterens tankegang og hjælpsomhed. Jeg kunne virkelig mærke forfatterens angst, samt paralellen til min egen angst. Det er meget hjælpsomme værktøjer og teknikker der er i bogen.  Det er en bog som alle der er i berøring med angst bør læse. Hvadenten du selv har angst, er pårørende eller behandler, så er der – helt nede på jorden – gode beskrivelser af angst, værktøjer og teknikker. Min varmeste anbefaling”

Psykoterapeut MPF, Hypnotisør samt formand for Særligt Sensitive Fyn Annethe Zøss Rasmussen.

Glæden suser rundt i kroppen på  mig – og jeg mærker, at det er NU. Det er NU. Det er lige oppe over. Alt det arbejde, jeg i mange år har gemt inde i mig, er pludselig til skue for en masse mennesker, der kan have en holdning. Jeg har selvfølgelig forsøgt at forberede mig mentalt. Jeg er helt klar over, at når “man stikker næsen frem; når man har en holdning til tingene”, ja så er der også nogen, der kan mene noget andet; nogen der kan mene, noget andet end jeg!

Jeg har vel i virkeligheden forberedt mig mentalt i mange år på denne dag. Den dag, hvor “nogen” synes “noget” om mit arbejde og mine holdninger.

Og jeg er da nødt til at huje højt og være super glad for, at den første anmelder har haft en følelse af, at bogen er skrevet til netop hende. At hun kan genkende sig selv. Lige netop denne pointe har været så vigtig for mig! Jeg har brugt mig selv, stillet mig åben og sårbar – i håbet om, at du som læser vil kunne genkende sig selv. Ikke fordi du, der tænker og oplever anderledes end jeg, skal tænke noget andet – NEJ – For at du, der tænker og oplever som jeg, skal kunne se dig selv – møde dig selv.

Jeg husker ensomheden, da jeg selv havde angst. Og der fandtes ikke noget mere befriende, når jeg kunne møde mennesker, der havde det som jeg. Så følte jeg mig pludselig dengang ikke længere så alene.

Ønsker du at vide mere om angst, så kan du læse mere om min bog ved at klikke på billedet herunder:

0 replies